Post by feltatousmape on Mar 13, 2022 1:30:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
Dette er et veldig morsomt spill. Mer interaktiv i starten, men mindre senere. God lyddesign. Musikk er perfekt for spillet.
veldig bra spill kan bli avhengighetsskapende, men en menyknapp på gruvefanen fungerer ikke, når du får kastet eller kravet med videoelementer, låser det deg ute og knappene fungerer ikke, og du kan ikke gå ut av spillet uten å bruke hjem-knapp. hvis dette ble fikset tror jeg det ville vært et flott spill.
Jeg gir dette spillet fem stjerner fordi jeg liker vitenskap og gruvedrift. Hvis du legger merke til spillet, kan du også lære om edelstein, kjemikalier og hvordan du bruker dem. Og jeg liker Boss-kampene, kamptrollene, fabrikkene, stasjonene og de søte robotene! de har små bein XD. Og hvis du spiller dette spillet må du ha tålmodighet . Dette spillet er kult!!!!
Jeg ønsket å like dette spillet, men det å måtte trykke konstant mot å kunne automatisere laser/bots osv. er mer irriterende enn det er verdt for et enkelt inaktivt spill. Grafikken er fin. Å kunne se annonser for fordeler kontra å bli bombardert er også en fin ting. Jeg ser meg rett og slett ikke sitte i de lange periodene det vil ta å "tapp,tap,tap" for å komme lenger i gruven. Avinstallert.
Jeg elsker virkelig spillet, det er engasjerende, overraskende og vakkert designet. Dessverre sluttet videoannonsene å fungere. Jeg kunne levd uten bonusene, men spillet sitter faktisk fast når myntbur dukker opp. Prøvde å oppdatere men det hjalp ikke...
Spillet har en god start. Men med lang spilling blir det kjedelig. Prosessen med å bygge prospekteringsenheter og konvertere metaller blir dyrere enn hver tidligere gang, mens salget av en vare er billig og ikke kan kjøpes med den.
Veldig gøy, ja.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Stratēģiskās spēles fyzr
Rediger til Dev: 3+ dagers ventetid er ikke en utfordring. Prøv å spille ditt eget spill. Vil ikke anbefale (11 dager å spille). Ulemper: 1. Veldig sakte spill og er en rip off av et planet gruvespill. 2. Trinnene for å øke ventetidene er enorme. 3. På dag 6 nådde aluminium, første nye håndverksmateriale siden dag 1, men oppgraderinger begrenset av dette materialet. 4. Quest-belønningene er dårlige, nesten ingen avkastning for brukt materiale. Nåværende byggetid per gruve er over 3+ dager. Fordeler: 1. Fin estetikk 2....
Det er et flott spill, men har én alvorlig feil som påvirker spillopplevelsen negativt. Dokker to stjerner til det er fikset. Det er flere områder i spillet hvor en person kanskje vil skrive noe, for eksempel kan en person skrive inn brukernavnet sitt, gi nytt navn til robotene sine eller skrive en melding i supportfanen når de trenger hjelp med noe. Ingenting av dette er mulig fordi mens du er i spillet, vil uansett hvilken tekstboks du klikker på tastaturet ikke dukke opp.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Stratēģiskās spēles kpm
Spillet er flott og jeg elsker konseptet. Bortsett fra noen få bugs. Noen ganger får jeg ikke tilgang til belønningene eller loggfanene, det blir bare tomt. Tidligere var det håndterbart, men nylig ble det mer irriterende ettersom det ble hyppigere og tar noen timer før de vises igjen.😠😠
Bra spill hvor du kan bruke 20-50 minutter hver 5.-9. time og fortsette å gjøre det bra. Det kan doneres for å utvikle seg raskere, og du vil definitivt vurdere det alternativet, fordi progresjonskurven er geometrisk. Den tilbyr ikke mye spilling, bortsett fra gruvedrift ved å bruke bare 4 evner på ~20 samtidig. Quest-historien er interessant, men utvikler seg sakte og noen ganger har den betydelige hull i handlingen, som hva som skjedde under reisen til raketten osv. Uansett, det er et godt spill.
Spillet er fantastisk å spille. Interessant og holder deg hekta. Men faktum er at hver gang jeg lagrer fremgangen min og får en ny telefon, må jeg starte spillet helt på nytt. Jeg er ikke sikker på hva problemet her er, men det er ganske irriterende og har gjort at jeg ikke har lyst til å prøve og spille lenger.
Morsomme ting
BUG! Asteroid Mining-oppdraget er ødelagt. Lutenum-malm trekkes fra oppdragstalyen hvis Lutenum-stenger lages.
Min barndomm er i dette spillet.
Nei takk. Spillets tomgangsmekanikk er latterlig. Du får i grunnen ingenting. Og fremgangen er så sakte at ingen vil sitte i timevis og trykke på knapper som ikke kommer deg noen vei. Trenger mer insentiv for å ønske å spille.
Spillet starter ikke engang etter installasjon
Jeg elsker dette spillet. Det er flott når jeg er borte eller utplassert fordi det ikke krever internett og holder ting interessant hele tiden. hvis jeg kunne be om en ting å endre. kan vi vennligst få en "Åpne alle kister"-knapp. Jeg ser så mange videoer jeg kan, og det å måtte åpne hver enkelt videoer suger og tar mye tid. rha er for et fantastisk spill.
Bra spill, men du må legge til et bulk åpent alternativ for kister. Å åpne kiste etter kiste tar for lang tid. Jeg skal kunne trykke én gang og åpne hele brystet på en gang. Hvis jeg skulle lagre alle kistene jeg hadde tjent i en uke og ville åpne dem på én gang, ville det ta timer. Jeg har allerede gått gjennom en 30 sekunders annonse for å få den, hvorfor må jeg vente 10 sekunder til for å åpne den ved å trykke i 3 trykk. 1 trykk for å velge kiste, 1 trykk for å åpne den og 1 til for å kaste den tomme kiste.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategi wyf
Dette spillet er veldig bra og mye mer interessant enn andre inaktive spill. Det eneste problemet er denne feilen hvor jeg mottar varsler om oppgaver som er fullført som jeg aldri har angitt. Jeg kunne slå av varsler, men da ville jeg ikke få de gyldige.
Fint spill, men Maya Calendar bør ikke nerves så mye, trenger å buffe tilbake til et passende nivå. Re: Ja, jeg har sjekket handelsportalgrafen og jeg fant ut at den høyeste prisen (4609) er mye lavere enn faktisk salgspris (6000), noe som gjør portalen ikke verdig i det hele tatt. Og hvem i helvete våkner klokken 05.43. Jeg tror algoritmen må omarbeides. Det er også noen UI-feil som jeg ikke nevnte tidligere.
The School - White Day Pakikipagsapalaran etby
Jeg har skrevet for å ikke støtte noe svar. Spillet er avlyttet, bokstavelig talt ødelagt og kan ikke gå videre. Jeg har brukt mye penger. Lagret kontoen min manuelt i skyen. Prøver å laste ned til en ny enhet, jeg kan bare laste inn et veldig gammelt spill. De forteller deg heller ikke dette, men når du er offline tjener du bare 1/8 av det du skal produsere. Hvilken psykopat i teamet ditt syntes det var en god idé?
Unikt spill som er mye moro. Jeg nyter, MEN... det er en feil som frustrerer meg. Den samler inn materialer mens du er borte, og når du starter spillet igjen tilbyr den å doble materialene du har samlet for bare 25 edelstener. Jeg betaler de 25 edelstenene hver gang, men innså at det faktisk ikke dobler materialene! Jeg har kastet bort en haug med edelstener før jeg la merke til det.
Bra spill. Men med mange feil...
Svindel med lav innsats, bedre enn de fleste spill der ute
Det var veldig morsomt før rett etter å ha laget parabolantennen, ville den ikke la meg bruke den, så tilbakestill spillet, det fungerte fortsatt ikke. Så jeg tvang stoppet spillet og fungerte fortsatt ikke. Så neste gang prøvde jeg å logge ut og inn igjen, dessverre er påloggingen din ødelagt nå, og det vil bare la meg starte på nytt. Det skjer ikke, så fiks det og jeg kommer tilbake. Ikke og jeg kommer ikke tilbake.
Ikke dårlig i det hele tatt, selv om jeg ikke er i sluttspill-territorium. Du VIL trenge en aktiv klan, noe som gjør det mye morsommere. Litt av et nisjespill. Ett ord med advarsel og tilbakemelding: Hvis du ved et uhell klikker for raskt, ender du opp med å miste edelstener. - edit2: dette spillet trenger nytt innhold, det er ingenting å gjøre etter at du har gjort oppdragene, egentlig ikke.. vi ser folk forlate minibanken.
Ok spill helt til jeg la merke til at spillet var en snegle. I tillegg til å måtte vente på ressurser som tar evigheter, må du vente på at ting skal bygges, og så kan du bare gjøre én om gangen. Da må du vente med å smelte, lage osv. Da må du vente enda mer for å gjøre nok skade til å gå dypere. Jeg gikk videre og jukset i en million edelstener, og da føltes spillet faktisk litt morsomt. Spillet er balansert rundt å kjøpe edelstener og 7000 for $60? Det er vel en spøk?
Jeg liker historien og det futuristiske konseptet. Spill og grafikk er bra. Det er veldig vanskelig å få tak i gjenstander bak, og noen ganger sitter du fast for å oppgradere et nivå. Droneoppgradering er bare av edelstener, det er et markedsføringsstunt, som må vente lenge på å oppgradere. Godt spill dog.
Spillet er ganske bra og balansert og morsomt å spille. Bortsett fra når du kommer til å bygge en rakett. Det er alt for mange trinn, og det tar alt for mye tid å komme dit du skal uten å betale penger. Totalt sett er det et bra spill, men hvis du er utålmodig, ikke kast bort tiden din. Bare to stjerner fordi det tar altfor lang tid å bygge en rakett, og det er veldig irriterende.
Spillet er ekstremt ustabilt og fortsetter å krasje, dette har pågått i flere uker nå, jeg er ikke den eneste som opplever det og trodde det ville ha blitt løst nå... også denne hendelsen var dårlig, vi kunne bare sende 15 gaver og resten forsvinner inn i tomrommet og send/hent-systemet var også feil, vi har laug som kan bruke dem til gaver også... hva er vitsen med å lage mer enn én rakett i sluttspillet hvis du bare kan sende ut én om en tid? Hvorfor bry seg om en A, B & C rakett da?!
Kjekt spill