Post by oltitococu on Mar 16, 2022 21:53:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beach Buggy Racing 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beach Buggy Racing 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder för generatornycklar ▞▞▞
▞▞▞ Beach Buggy Racing 2 2022 version ▞▞▞
Spelet är väldigt roligt, lite frustrerande ibland men vilket spel är inte det. Det största problemet jag har är att jag har fått en ny telefon och spelet låter mig inte återställa mitt lösenord så att jag kan behålla mitt originalspel som jag har spelat i flera månader och jag är långt inne i spelet. Jag kanske bara måste hoppa över spelet om jag inte vill logga in på mitt ursprungliga konto.
Beach Buggy Racing 2 Racing ujbh
Fånigt "titta på massor av annonser" politik i den senaste uppdateringen. 1 annons för att låsa upp en 2 timmars låda var acceptabelt, 4 annonser är nonsens.Förr var det ett roligt spel, nu är det ett skräppostspel.
Du gjorde ett mycket bra jobb. Det här spelet är mycket pålitligt. utmärkt igen. vektorenheten fortsätter att göra ett bra jobb
Det är ett bra spel på gamla goda dagar men jag har ett förslag till nästa uppdatering kan du sätta i ett läge där du kan spela med vänner gillar att lägga till dem och jag har ett vänskapstävlingslopp som kommer att bli bra
Allt bra. Men varför kan vi inte spela offline? 😑 Vi vill också spela detta medan vi roamar runt på bussen utan data.
Jag avinstallerade den på erfarenhet/nivå 10 och installerade igen och nivån sänks till 8. Det var väldigt äckligt att se de där bil- och förarutmaningarna låsta upp igen. Snälla hjälp . Och polisjakten har en mycket kortare varaktighet.
Det var ett så vackert spel förut. Men nu har du gjort alla powerups värdelösa (hur kan du använda en powerup som är avsedd att stoppa en annan spelare men ändå är han fortfarande före dig), du har gjort det svårare och frustrerande att vinna, och framför allt är spelet blir tröttare, frustrerande och tråkigare. Ps det här är inte ett onlinespel, de har bara gjort det så du kommer att tro det. Vektorenhet Jag är mycket besviken.
Jag älskar det här spelet men jag kan inte logga in eftersom det inte verkar känna igen min e-post efter att ha provat en handfull gånger, kan du hjälpa till att fixa det här felet? Som jag vet min e-post rätt. Tack 🙂
Jag älskar att det finns nya fordon, spelare och banor. Inga klagomål än så länge!! 🤩
Jag blev avstängd från servern för att hacka... Jag vill bara skapa ett nytt konto, men jag kan inte spela... Det står "det här kontot har blivit avstängt från spelservern".
Jag gillar inte det här spelet, tiden för att uppgradera är långsam, power ups är värdelösa i själva verket är allt värdelöst. Jag föredrar den förra versionen
Kalaballikkk
Fantastiskt spel.... Jag har spelat i minst 2 år och jag är uppe på nivå 16. Det här spelet blir aldrig gammalt och den nya uppdateringen gör spelet ännu bättre
Ta bort powerup cool down. Det här spelet är kärlek, jag har spelat det här spelet i flera år nu. Men powerup-svalningen förstör totalt det roliga och förstör spelarens strategi. Vänligen fixa detta och ta bort den här nedkylningsfunktionen
Jag gillar att tävla med grafiken med power-ups men jag hatade så mycket när acceleratorn lossnade och då stannade min bil plötsligt eller bara backade mitt i loppet. Mycket nedslående och äckligt. Jag har redan tagit bort det här spelet 3X och tror redan att det beror på något tekniskt fel i spelet
Bra spel, men jag hatar fortfarande den falska multiplayer, och bots riktar sig så hårt mot dig att de vet varje gång var du är och om du har en sköld eller inte
Riktigt sköj.
Inte lika bra som den första. Det verkar som att vi inte har så mycket kontroll i spelet. Endast lopp utan struktur och måste uppdateras för att spela i en turnering.
Det här spelet suger som fan när jag är på väg att nå mållinjen och ta först någon kommer alltid och slår mig med en powerup även om jag redan når mållinjen och de tog mig tillbaka och jag tog 6tj detta spel suger dumt spel jag Jag spelar en robot inte någon.
Beach Buggy Racing 2 Racing uudc
Beach Buggy Racing 2 Poygalar bax
Det är ett riktigt bra spel men uppdateringarna förändras inte särskilt mycket. Återigen fungerar inte skölden när du blir skjuten med ett eldklot
Dum uppdatering, nu måste jag vänta tills mina powerups tog slut tills jag kan hämta en till, dödar njutningen. Plus eld och is, Glacier Glutch och Death bat allierade har ersatts med de där hemska spegelspåren. Du förstör det roliga med spelet Snälla sluta fixa det som inte är trasigt.
Wow, bara wow, du tog mitt favoritspel ifrån mig. Jag fick nyss nyheten, jag kom tillbaka hem för att ladda ner den, men nu kan jag inte ens spelet längre. Du tog bort några av genvägarna, förarna, bilarna etc. Och för en OG-spelare som mig är det bara stökigt hur jag spelar och alla strategier jag byggde upp när jag spelade BBRacing 1 . Jag insåg precis något som communityn aldrig ville ha en förändring som vi var nöjda med hur spelet var men nu kan jag inte ens spelet längre. Adjö
Dueller kommer väldigt sällan i det här spelet.... Även det måste du träffa exakta xp-poäng (vilket är nästan omöjligt) annars går det vidare Du har inte ens supportsida för att förklara ditt problem och bli åtgärdad.
Fantastiskt spel, jag älskar det, tack så mycket hela tiden nya uppdateringar, snälla 1 och 2 bilfria,
Ett fantastiskt spel även om jag önskar att ni alla kan få tillbaka hot wheels-evenemanget, jag missade chansen att få dem
Jag har spelat beach buggy-spelen i flera år och jag älskar spelet väldigt mycket. Men att behöva vänta på att få en ny powerup för att du väntar på att den andra strömmen ska gå ut är ganska hemskt. Jag hatar det. Jag förstör hela min strategi för hur jag använder power-ups. Det här måste bytas tillbaka. Jag har aldrig lämnat en kommentar om någon annan app förut, men jag håller definitivt inte med om detta alldeles för mycket, jag känner inte ens för att spela spelet. Ta med nya banor och bilar istället.
Din nya uppdatering suger verkligen! Till att börja med och det mest märkbara, power ups varar inte lika länge! Till exempel varar polisens uppstart inte så länge som det står att jag uppgraderade den och den ska pågå i 9,5 sekunder och den varar bara 6 sekunder, jag tog tid! Jag hatar att säga detta men du kommer att förlora många av de ursprungliga veteranspelare som har spelat detta från början, inklusive mig!
Fortfarande mitt favoritspel men de senaste uppdateringarna är hemska.
Att känna till vännernas sju skinn skulle ha varit roligare som i Alpha 9
Bb racing 2 är ett fantastiskt spel men mitt enda problem är det faktum att vi bara får så lite som 20 XP per lopp och behöver tusentals XP för nästa nivå. Fixa detta🙏🙏Och låt fler människor kommentera detta så vektor enhet kan förbättra det fantastiska spelet.
Det är dåligt spel jag säger dessa eftersom när du spelar det och du riktar bilen till vänster och själv är riktningen till höger !!!!!! Hmmm
Bra racing-app. Du förlorar mycket medan du lär dig kretsarna, men det blir snart bättre. Du tävlar mot andra människor så din erfarenhet kommer att bero på hur bra du är. Det finns ett inslag av balansering, så om du gör det bra slutar du med att tävla människor med en högre nivå. Uppdatering: De har justerat power ups. Vilket betyder att du blir sprängd eller värre kontinuerligt, vilket suger mycket av det roliga ur det. Om du gillar drivelementet kan jag inte längre rekommendera det.
Beach Buggy Racing 2 रेसिंग hljj
<a href=""></a>
Vet inte om de gör det på förmodan eller inte, men BBR2 blir värre efter varje uppdatering.
Beach Buggy Racing 2 Utrka xcf
Jag gillar det här spelet. Och det faktum att det är svårt gör att jag gillar det mer. Bra grafik och även nya power-ups. Ja!
Väldigt roligt spel det får mig att skratta mycket men kan du snälla göra förar- och bilutmaningarna enklare åh och kan fixa den här grejen där jag är inne i akvariet och när jag kör på väggen slår min bil ut i totalt kaos
Det bästa spelet. Jag spelar det sedan den första delen. Ta med flerspelaralternativet i det.
Bra spel men gränser för att pröva motståndarna på övre nivån som tidigare
Det här var mitt favoritspel under lång tid, men de senaste uppdateringarna har gjort spelet mycket mindre roligt. Timrarna på powerups, de speglade nivåerna, de längre tiderna på lådor eftersom du inte bara kan titta på annonser för att öppna dem, etc. Det här var det enda spelet jag någonsin har spenderat pengar på genom köp i appar, och jag vägrar att spendera mer pengar på det tills dessa hemska uppdateringar av kärnspelet är omvända.