Post by sandrecowcohar on Feb 9, 2022 14:11:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisäävät kaikkea ▞▞▞
▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
Peli oli aluksi hyvä, nyt uusien ja uusien päivitysten myötä siitä on tullut voittopelistä. Nyt et voi voittaa turnauksia, jos et maksa ylimääräisistä sandaaleista. Kehittäjistä on tullut ahneita.
Hups... Lmao, kirjoitin huonon arvostelun, koska se näytti jatkuvasti "huono wifi" -symbolia pelissä, vaikka onnistuin hyppäämään sisään SILLOIN, kun se oli huollossa, huononi lol. Älä tee siitä huonosta WIFI-punaisesta symbolista osa peliä. Olen käyttänyt 600 dollaria tähän peliin, mutta joudun poistamaan, jos et käytä, etkä käytä enää dollaria, mukaan lukien sekki, jonka saan huomenna.
Rakastin peliä jo jonkin aikaa, olen pelannut sitä päivittäin vähintään tunnin päivässä. Mutta yksi asia, josta en pidä, on se, että minun on käytettävä ylimääräistä legendaarista korttia päivittääkseni toisen legendaarisen kortin. Mikä on turhauttavaa, koska on ilmeisen harvinaista, että niihin törmää ilman, että tarvitsee lähettää paljon rahaa. Noh..
Olen pelannut tätä peliä melkein alusta asti. Peli oli todella hyvä nyt, se on vain voitto voittaa peli, joka huononee jokaisen päivityksen jälkeen. Olen klaanin johtaja ja klaanini on todella turhautunut, koska emme halua tuhlata rahaa turnauksen voittamiseen. Uuden päivityksen jälkeen voit maksaa oikealla rahalla muuttaaksesi taistelusi tuloksia. Robotteja on mahdoton saada. Uusi matchmaking-järjestelmä turnauksessa on myös kauhea, kohtaat 2000-3000 kriittistä pelaajaa, kun sinulla on 1000 kriittistä vahinkoa.
Erittäin hauska pelata. Mutta hyvien korttien päivittäminen kestää ikuisuuden, ja käytin 12 dollaria turhaan, et voi todella saada niin paljon hyviä kortteja, mikä on ainoa haittapuoli, muuten se on hauskaa.
Alkoi todella hyvin. Kuin klaanien yhteentörmäys alussa. Jokaisesta päivityksestä on tulossa enemmän voittoa. Alkaa tulla pelaamattomaksi
Hauskaa @ ensin. Kuten muutama kommentti ennen sanoi, haluaa sinun saavuttavan tietyn tason, josta on vaikea edetä. Olen keskitasolla w/ 702% crit ja menetän liian pelaajia/suorittimia 500% matalan tason sankareiden ja joukkojen kanssa. todella korkea hinta. Yksi korkeimmista mitä olen nähnyt ja pelaan paljon pelejä.Jos 3-10 taalaa voi viedä sinut pidemmälle missä tahansa muussa pelissä, tämä on 30-100 taalaa, jos liikut vain vähän.Pvp voisi todella käyttää parempia matkoja ei anna minulle myös virkistys. Toivottavasti ja arvostettu päivitys tulee nopeasti!
En todellakaan pidä RNG:stä, kun yhdistän samat yksiköt yhteen.Varsinkin kun yksiköitä käytetään, ne kaikki ovat rakennuksia taistelun alkaessa, miten saan manaa rakennuksilla, jotka eivät pysty edes hyökkäämään?! Ehdotus RNG:n parantamiseksi: samantyyppisiä yksiköitä yhdistämällä kasvaa todennäköisyys, että niistä tulee samantyyppinen, mutta korkeampi yksikkö. Kun yksiköitä käytetään, seuraavalla yksiköllä tulisi olla pienempi todennäköisyys kutsua sama yksikkö kuin ennen.
Rush Royale: Tower Defense TD Strategia fpp
LE: Näen parannusta ja puhelimeni on tyytyväinen niihin. Sillä välin peli sai erittäin P2W:n, mikä ei anna minun antaa sinulle enempää kuin 3 tähteä. Muuta tätä hieman, niin nostan sinut paremmuusjärjestykseen. Minulla on 5 kuukauden Samsung Galaxy S20+ (exynoss) ja puhelin kuumenee järjettömän kuumaksi vain 20 minuutin pelin jälkeen. Se tyhjentää 10% akusta ~10 minuutin pelin välein. Kun olet korjannut tämän, annan sinulle 5+++ tähteä! Kiitos!
Se on hauskaa, mutta alkaa olla tylsää, että aloin tajuta, että robotit eivät sulaudu yhteen ja sijoitan vain 5 henkilöä ja he sijoittuvat 7 ja he häviävät silti Haluan todellisen kilpailun 1 tähti
Erittäin hauska, mutta myös erittäin P2W, et pääse pitkälle kuluttamatta paljon rahaa... Kaikkien katsomieni mainosten vuoksi kieltäydyn maksamasta penniäkään tässä pelissä, valitettavasti, koska minulla on hauskaa toistaiseksi...
Hyvää ajanvietettä.
Hyvä strategia ja hyvät hahmot pelissä
Se on hauskaa ja haastavaa, mutta vaatii työskentelyä pvp-sovituksen parissa. Saan kohtaamaan ihmisiä 600 jopa 1000 yli kriittisen tappion, mikä tarkoittaa taattua tappiota... Tämä on päivityskatsaus... Kunnes RRG (satunnaisrullageneraattori) on tasapainossa Lopettaisin pelaamisen.. pelit joutuvat heittämään tehdä se näyttää haluavan synnyttää tukikavereita jopa enemmän saada vain kaksi kaveria 15 tasapelistä ja jopa yhdistää ne pois saadaksesi vain tason 2 itse asiassa, jolloin itse asiassa häviät ottelun koska et voi puolustaa itseäsi. Kiire korjata se
Maksa pelataksesi. Maksa voittaaksesi. Et voi käyttää monia pelin osia ilman tiettyjä sankareita. Joita saa vain P2W-laatikoissa. Kulta on arvotonta, ja kultaa saat PvP:ltä ja Co-Op PvE:ltä. F2P ei voi nostaa sankareita ilman kuukausia tai vuosia ja onnea. Arena menee vain niin pitkälle, koska paywall. Onko hauskaa, mutta ilman etenemistä ja turnauksiin pääsyä, mitä järkeä sillä on?
Todella koukuttava ajanvietto peli!
Hieno peli, valitettavasti pelin ostot ovat hieman jyrkkiä. Myös ongelma, jossa varoitus "odotan toista pelaajaa" ottelun aikana aiheuttaa pelikyvyttömyyden, mikä tarkoittaa, että häviät ottelun. Ei niin paljon, mutta tarpeeksi mainitakseni.
Hei, peli on loistava ja hauska, mutta sen pelaaminen on maksullista, koska sinulla ei ole mitään mahdollisuutta maksavia pelaajia vastaan ja näyttää siltä, että jokainen vastustaja on maksava pelaaja ja häviät joka kerta. se on erittäin turhauttavaa ja alat menettää kiinnostuksesi peliin, miksi he eivät voi pitää ilmaisia pelaajia erillään maksavien pelaajien kanssa, koska se olisi reilua kaikille ja kaikilla olisi enemmän mahdollisuuksia voittaa, tee asialle jotain 😭😭😭😭
Hauska pop-tornipuolustus! Suosittelen lämpimästi kaiken ikäisille!
Rikkinäiset mainokset, joita ei pelata, jatkuvasti jäätyvä peli, ylihinnoiteltuja paketteja, se EI ole paras peli.
Tämä peli on aito satunnaisten noppien repiminen pomojen ja tornien tarkastelun jälkeen. Tämä on suunnitelman repeämä ja pahinta on, jos se ei ole edes hyvä, pelit ovat kauheita, sen voittopalkkio ei sisällä hyviä tapahtumia ja suoraan sanottuna ajanhukkaa, jos haluat pelata oikeaa peliä, lataa satunnainen noppaa
hyvä peli, mutta kun pelaat yhteispeliä, pelaaja on parempi kuin sinä, he vain katkaisivat yhteyden, eikä siitä ole seurauksia, joten mitä järkeä on yhteistyöllä, jos toinen pelaaja ei auta sinua ja sinulla ei ole seurauksia joka...todella surullista ja pahaa saa sinut kuluttamaan aikaasi
Hauska peli pelata. Turhauttaa häviäminen PvP:ssä, kun teet enemmän vahinkoa kuin vastustajasi.
Hauska konsepti ja peli, mutta voittaminen kannattaa. Ilman rahaa on lähes mahdotonta avata eeppisiä sankareita/panssareita. Olen kohdannut ihmisiä, joilla on 10-20 nekromantia joka päivä sen julkaisun jälkeen. Heidän olisi täytynyt kuluttaa satoja, ellei tuhansia, saadakseen sen, mitä heillä oli. Legendaaristen, eeppisten varusteiden/sankareiden tekeminen jopa hieman mahdollista saavuttaa rng-satunnaisuudella pelaamalla pvp:tä parantaisi tätä peliä huomattavasti. Se lisäisi tuloja, koska useammat pelaajat olisivat valmiita katsomaan mainoksia tilaisuuden vuoksi.
Älä ala pelaamaan tätä peliä!!! Pelasin pitkään, kun maksettavana oli vain yksi Battle Pass, mutta se on tällä hetkellä täysin Pay2Win. Tämä peli OLI hyvä, kunnes he päättivät mennä 100% P2W:hen! Lopetan pelaamisen, kunnes he ajattelevat uudelleen maksustrategiaansa!
LOPETA OLLA NIIN ahne DEVS. MAKSAA VOITTAKSI. vähän toivoa, vaikka pelaat monta tuntia päivässä. Heillä on 3 erilaista lippua ostettavana! Ei 1, vaan 3. Uusi Necromancer-sankari, kulta! EI. Sen saaminen maksaa satoja dollareita ja tarvitset fragmentteja 20/20 saadaksesi sankarin kalliiden arkkujen kautta, joita voi vain ostaa. Isäni osti vahingossa necromancer-arkun ja luuli saavansa sankarin. EI, hän sai vain yhden fragmentin 20:stä. Tuo yksi arkku maksaa noin 20 dollaria. Teet laskelman.
Rakastan sitä, että tässä pelissä ei ole live-järjestelmää. Voisin pelata koko päivän, jos haluaisin! Se on erittäin hyvä yhdistämispeli, joka vaatii jonkin verran strategiaa. Ainoa virhe, jonka huomaan, on se, että PALJON pelaajat lataavat otteluita vain katkaistakseen yhteyden "ilmaisen" kullan saamiseksi jälkeenpäin, eikä näitä pelaajia voi mitenkään raportoida, kun he tuhlaavat niin paljon aikaani.
Jatka poistamista, jatkan julkaisua. ÄLÄ MAKSAA MITÄÄN NÄILLE huijareille, HE EIVÄT TOIMITA, OTA VAIN RAHASI. Edit: kaatuu koko ajan, poistin. Älä tuhlaa aikaasi bugisiin peleihin.
Hauska peli. Mutta pelin voitosta kannattaa maksaa. Heidän pitäisi työskennellä sen eteen ja olla tiukempia palkkioiden suhteen. Ehdotukseni on seurata clash royale -pelin jalanjälkiä
Ei huono peli, mutta et voi valita minkä palan ypu saa tai mihin sen sijoittaa. Se on enemmän nuolla kuin strategia
Se on erinomainen peli, mutta jonkin ajan kuluttua tarvitset tauon tai maiseman vaihdon, jotain erilaista... se toistaa pohjimmiltaan samoja kahta tasoa yhä uudelleen ja uudelleen, se tarvitsee enemmän monipuolisuutta... ja siksi sanon 3 tähteä
Rakastan peliä 2 tähteä, koska siellä ei ole mainoksia. Mitä väliä, etkä pääse niistä eroon. Teillä kaikilla ei pitäisi olla mainoksia kausikorttien haltijoista voi olla hyvä idea ja missä on pelin ensimmäisen kuvan tila, joka ei ole pelissä ollenkaan. Ehkä lisäät sankareita ja varusteita klaanien sota-arkkuihin ja pilaamasi turnaukset lipuilla ja jäähtymisellä tekivät pelistä vielä kannattavamman voittaakseen, ostettava jokainen passi erikseen, joka kestää vain kyseiselle tapahtumalle ja se maksaa liian paljon.. STOP
Ensimmäinen kokemus: hieno. Se on niin helppoa pelata, ja se on haastavaa
Ensimmäinen arvostelu koskaan, en välitä mainoksista, mutta kun et voi poistua niistä, se ärsyttää. Ja mainokset pidentyvät. En tiedä kuinka kauan voin katsoa mainosta, joka aikoo heittää puhelimeni seinää vasten
Peli on erittäin hauska, tykkään pelata sitä ystävieni kanssa. Mutta! Myös minun ja ystäväni puhelimen kuumenevat jatkuvasti pelin aikana. Joten en voi pelata sitä puoli tuntia putkeen, jos haluan.
UNO!™ Karciane dsx
Huono peli. Se oli aluksi hauskaa, mutta lopulta ahneet kehittäjät, jotka painostivat kaupallistamista liian kovasti, tuhosivat sen. Päivitetään usein, mutta ei mitään merkityksellistä. Viimeinen pisara minulle oli Shamanin jättäminen peliin, kun yhteisö oli äänekäs ja selkeä: rajoita se yhteistoimintaan. Kokeile sitä, mutta ole varovainen.
Nerf the Shaman -kortti! Se on kunnollinen peli ilman tahattomia mainoksia. Peli vaatii työtä hahmojen tasapainossa.
Hyvä peli. Annan sinulle 2 tähteä nyt (oli 4 tähteä), koska yall teki satunnaisen huollon kesken otteluni, istuin aallolla 58, erittäin järkyttynyt, en saa palkintoani tästä ottelusta!
Erittäin hauska ja koukuttava tornipuolustuspeli. Mutta... monet asiat ovat muuttuneet viime aikoina. Jos olet "free to play" -pelaaja, voittomahdollisuudet ovat pienet erityisesti liigatasolla. Jos olet satunnainen "pay to win" -pelaaja, voittaminen on sinulle varmasti haaste. Jos olet iso aika "maksa voitosta" -pelaaja, tämä on hauska peli. Sinun on maksettava, jos haluat edetä nopeasti ja saada nuo legendaariset kortit, varusteet ja sankarit. Jos olet tavallinen pelaaja ja ostat tavaroita harvoin, häviät.
Jopa vanhat pelaajat ovat poistuneet pelistä, joten jos olet uusi pelaaja, älä edes harkitse asentamista. Peli muuttuu yhä enemmän p2w:ksi jokaisen julkaiseman päivityksen myötä. He ovat myös poistaneet f2p-pelaajille saatavilla olevat palkinnot, joten jos haluat voittaa vanhoja pelaajia vastaan, erityisesti niitä, jotka kuluttavat tuhansia $$$, sinun on maksettava tuplamäärä $$$ päästäksesi kiinni. Muuten näet vain, kuinka pelaajat, jotka ovat ostaneet "vain maksullisia" legendaarisia kortteja ja sankareita, murskaavat itsesi.
Hieno peli, mutta on aika vastenmielistä tarjota "lahjoja", jotka ovat alennettuja mikrotapahtumia yli 20 dollarin arvosta. Se ei ole lahja. Parhaimmillaan se on alennus, mutta me kaikki tiedämme, että se on törkeää. Olisi mukavaa saada yksinpelitila nähdäksesi, mitkä yhdistelmät enemmän joukkoja vs. luokittelemattomia joukkoja ovat tehokkaampia eri kansilla.
Jos pidät tornipuolustuksesta, tämä on hyvä vaihtoehto.